ביקורת ועריכת דוחות כספיים

הדוחות הכספיים מציגים את מצבה הכספי ופעילותה של החברה לתום שנת הכספים. על פי חוק החברות התשנ"ט – 1999 סעיף 154(א), כל חברה חייבת להציג לאסיפה הכללית דוחות מבוקרים על ידי רואה חשבון. הדוחות הכספיים הינם באחריות הנהלת החברה או גוף מקביל. תפקידו של רואה החשבון לחוות דעה – האם הדוחות הכספיים משקפים באופן נאות את מצבה הכספי של החברה ובהתאם לכללי החשבונאות המקובלים.

מטרת הדוחות הכספיים

  • הדוחות הכספיים מסייעים לחברות וארגונים לקבל מידע מדויק אודות המצב הפיננסי של החברה בכדי להגיע להחלטות שונות לשיפור ושימור הפעילות העסקית.
  • חברות וארגונים יוכלו לבצע שימוש בדוחות הכספיים לצורך גיוס כספים מקרנות שונות, לצורך מתן הלוואות מבנקים או מקורות שונים, ולצורך גיוס משקיעים חיצוניים לחברה.
  • את הדוחות המבוקרים יש להעביר בסוף שנת המס לרשויות, ולכן ישנה חשיבות רבה להצגתם בצורה מקצועית.

משרד אברהם, עזרא, זנדברג ושות' – רואי חשבון מעניק שירותי ביקורות ועריכת דוחות כספיים עבור חברות וארגונים מסקטורים שונים. משרדנו מבקר האם הדוחות הכספיים משקפים באופן נאות את מצבה הכספי של החברה, כמו גם את תוצאות פעילותה, את השינויים בהון העצמי, תזרימי המזומנים ועוד. השירותים הללו ניתנים בכפוף לתקני הביקורת של מועצת רואי החשבון, על פי דרישות הרגולטוריות החלות על המבוקר בדוחות הכספיים ובהתאם לכללי התקינה הישראלית.

משרדנו תמיד אתכם וישמח לענות על כל שאלה או בקשה

לייעוץ ופרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו עכשיו
03-6968282

סגירת תפריט