חשבות וניהול כספים

משרד אברהם, עזרא, זנדברג ושות' – רואי חשבון, מעניק שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ועסקים במטרה להבטיח להם כי הפעולות העסקיות המתבצעות אכן מניבות רווחים. מובן כי צורכי העסק משתנים בהתאם להתפתחות העסק ואופיו, ולכן משרדנו מעניק ארסנל פתרונות יצירתיים עבור לקוחות המשרד, כמו גם ליווי אישי וקבלת ניתוחים ממוקדים ומובנים.

ניתוח הדו"חות המתקבלים במהלך העבודה מאפשרים לחברות וארגונים לשפר את הפעילות העסקית, לגלות מגמות חדשות, לשפר את תזרים המזומנים, להתנהל באופן מבוקר יותר ולראות את התמונה המלאה בשפה מובנת שאינה מכילה רק נתונים ומספרים.

ייעוץ וליווי עסקי

כחלק משירות החשבות וניהול הכספים, משרדנו מעניק שירות ייעוץ וליווי עסקי עבור חברות בתחילת דרכן, כמו גם עבור חברות המעוניינות לבצע שינויים בארגון כגון הכנסת מוצרים חדשים, פיתוחים, הוספת מגמות חדשות ועוד. שירותי הייעוץ והליווי ניתנים גם בתהליך קבלת הלוואות וגיוס כספים ממקורות שונים.

שירותי חשבות וניהול כספים ניתנים לגופים עסקיים קטנים, בינוניים וגדולים, ובכן לתאגידים גדולים. כמו כן, עבור חברות וארגונים הזקוקים לשירותי חשבות לתקופה מסוימת כגון פרויקט ספציפי, פיתוח מוצר חדש, הרחבת העסק, הליך שינויים ארגוניים ועוד.

משרדנו תמיד אתכם וישמח לענות על כל שאלה או בקשה

לייעוץ ופרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו עכשיו
03-6968282

סגירת תפריט